Manažer/ Manažerka řízení lidských zdrojů a komunikace

V současné době hledáme kandidáta/ kandidátku na pozici Manažer/ Manažerka řízení lidských zdrojů a komunikace s místem výkonu práce na Praze 4.

Název organizace

Jihoměstská sociální a.s.

Adresa organizace

Šalounova 2025/7
14900 Praha 4

Web

Název pracovní pozice

Manažer/ Manažerka řízení lidských zdrojů a komunikace

Místo výkonu pracovní pozice

Praha 11

Pracovní náplň

Co Vás čeká?

  • Budování firemní kultury | Rozvoj značky zaměstnavatele; vytváření inspirativního pracovního prostředí, podpora týmové spolupráce a komunikace; průběžné hodnocení spokojenosti zaměstnanců.
  • Nábor a výběr zaměstnanců | Organizace a vedení výběrových řízení, příprava dokumentace a adaptace nových zaměstnanců.
  • Systém hodnocení a odměňování | Příprava a implementace hodnotících procesů, zajištění zdravotních benefitů.
  • Vzdělávání a rozvoj | Organizace vzdělávání v oblasti profesního a osobního rozvoje.
  • Správa zdravotních benefitů | Zajištění zdravotních benefitů pro zaměstnance, komunikace s dodavateli a evidence využívání.
  • Schránka důvěry | Podpora při řešení mezilidských problémů na pracovišti a správa schránky důvěry.
  • Interní dokumentace | Aktualizace interní dokumentace, nastavování personálních procesů a vnitřních předpisů ve spolupráci s vedením.
  • Komunikace vnější | Spolupráce se Správcem sociálních sítí/ Asistentkou ředitele při správě webových stránek, přípravě výroční zprávy, tvorbě propagačních materiálů a podpoře jednotlivých společenských a sportovních akcí.

Výše úvazku

1.0

Typ pracovní smlouvy

  • HPP

Výše platu

38.000 Kč/ měsíc 41.800 Kč/ měsíc

Specifikace požadavku

Co byste měli mít?

  • Zkušenosti s řízením lidských zdrojů, ideálně v oblasti sociálních služeb.
  • Znalost HR procesů a strategického plánování.
  • Skvělé komunikační dovednosti a schopnost budovat pozitivní firemní kulturu.
  • Pečlivost, zaměření na detail, schopnost vidět věci v souvislostech, analytické myšlení.
  • Komunikační dovednosti: vysoká úroveň schopnosti dorozumět se s druhými, dobrá schopnost naslouchat, srozumitelně sdělovat a pracovat se zpětnou vazbou.
  • Organizační dovednosti: organizování a facilitace pracovních jednání, zpracování informací do metodických postupů, zavádění změn do organizace, adaptační proces.
  • Schopnost práce v týmu i samostatně.
  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Praxe minimálně 5 let.
  • Uživatelská znalost práce s PC: Word, Excel, Outlook, Teams, internet..

Benefity

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Odpovědnou a pro společnost důležitou práci
  • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem podobně zapálených lidí
  • Profesní rozvoj
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), pokračování již bude na dobu neurčitou
  • Služební notebook a telefon
  • Motivační finanční ohodnocení 38.000 – 41.800 za měsíc
  • Osobní ohodnocení a pravidelné čtvrtletní odměny (4.000 - 9.000 měsíčně)
  • Masáže a fyzioterapie pro zaměstnance přímo na pracovišti
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zaměstnanecké benefity formou benefitní karty 3 tis za rok
  • Dotované podnikové stravování za 35 Kč
  • Týden dovolené navíc

 

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Kontakt

Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis, motivační dopis (v délce max. 200 slov) a kontakty na osoby, které mohou poskytnout reference o Vašem předchozím pracovním působení, na adresu hr@jmsoc.cz nebo volejte: 724 603 315.

Na nabídku už bohužel není možné reagovat.