Jednodenní manažerské kurzy

Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 24.02.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: MgA. Bc. Lenka Čurdová
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: CAFÉ PRÁH, Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.

 

Virtuální realita - demence
Datum konání: 03.03.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: PhDr. Mgr. Jakub JestřábMBA
Akreditace: A2023/0549-SP/PC/PP/VP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 1890 Kč / 2490 Kč
  • Jak demence ovlivňuje mozek a osobnost člověka – výklad s použitím názorného instruktážního filmu.
  • Virtuální realita – vlastní prožitek účastníka, pohled na svět očima člověka s demencí.
  • Diskuze nad vlastními prožitky, vhled do potřeb člověka s demencí.
  • Praktická doporučení vedoucí k podpoře spolupráce mezi pečovateli v pobytových sociálních službách i v domácím prostředí a směřující k jistotě a bezpečí osoby s demencí i samostatných pečovatelů.
Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 04.03.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: MUDr. Martin Cikhart
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.
Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 11.03.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: MUDr. Martin Cikhart
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Domov Slunečnice Ostrava, příspěvková organizace, Opavská 4472/76, 708 00 Ostrava - Poruba
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.

 

Marketing poskytovatele sociální služby
Datum konání: 11.03.2025
Čas zahájení: 9
Lektor: Mgr. Ing. Jiřina ŘezankováMBA
Akreditace: A2024/1033-SP/PC/VP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 1490 Kč / 1990 Kč

Doba, kdy nebyla marketingu v sociálních službách věnována valná pozornost a propagace organizace a nabízených služeb byla považována za vedlejší aktivitu, dávno skončila. Do možností prezentace jednotlivých sociálních služeb naopak přichází řada sofistikovaných nástrojů a metod, které mají zacílit nejen na potenciální či stávající klienty a získat jejich pozornost, ale také utvářet pozitivní obraz organizace ve společnosti a přilákat pozornost široké veřejnosti nejen k poskytované sociální službě, ale i k jejím idejím, vizím, cílům a myšlenkám. Přispívá k tomu především zvyšující se počet pobytových soukromých poskytovatelů sociálních služeb, rostoucí vliv a postavení privátních neziskových i církevních organizací včetně jejich profesionalizace a podnikavosti. Roste význam segmentace, přičemž jejím důležitým kritériem se stávají individuální potřeby a očekávání klientů obzvláště u zpoplatněných sociálních služeb. Kurz je zaměřen na rozšíření znalostí v oblasti marketingu a marketingové komunikace v sociální službě. I zde poskytovatelé utvářejí systematickou nabídku, plánují a realizují koncepce, tvoří ceny, propagují své myšlenky a služby s cílem dosáhnout jejich směny, a to často za peníze. 

Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 12.03.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: MUDr. Martin Cikhart
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Sociální služby pro seniory, p.o., Zikova 618/14, 779 00 Olomouc
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.

 

Eliminace nežádoucích jevů na pracovišti a utváření pozitivního pracovního klimatu v sociálních službách
Datum konání: 15.04.2025
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Mgr. Petra Macková
Akreditace: A2023/1660-SP/PC/VP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Webinář
Počet hodin: 8
Forma: online
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 1390 Kč / 1890 Kč
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE! Je nezbytné stažení aplikace Microsoft Teams.

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:

  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka nebo reproduktory
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Vzdělávací program se zaměřuje na pracovní týmy na všech úrovních poskytovatele sociální služby. Nelze totiž od sebe odlučovat efektivitu a kvalitu vztahů v pracovním týmu od kvality poskytované sociální služby a osobní spokojenosti klienta. Jde o propojené nádoby. Pracovní klima lze vnímat z hlediska jeho stálosti, intenzity, atraktivity, kvality. Klima v sociálních službách může být pozitivní, otevřené, tvůrčí, inspirativní, podnětné, zdravé, motivující bez konfliktů a krizí, kterých vzniká každodenně celá řada. Prakticky se jim nelze vyhnout. Konflikt je obyčejně vnímán jako střet něčeho s něčím a lze jej považovat za stav, který vnáší nerovnováhu nebo nestabilitu. Individuální zkušenost s konfliktem může být negativní nebo pozitivní, podle toho jak se k němu každý jedinec staví. Tento kurz seznamuje frekventanty se základními principy a typy nežádoucích jevů a patologických vztahů v organizacích poskytujících sociální služby.  Vysvětluje jednotlivé formy a projevy těchto jevů s důrazem na dopady na pracovníky a rovněž se zabývá dopady na organizaci jako celek. Specifikuje možné druhy ztrát, které krizové situace způsobují. Kurz se zabývá také možnými dopady na kvalitu poskytované sociální služby a spokojenost jejího klienta. Účastníci navzájem sdílejí a analyzují své zkušenosti a na základě získaných informací navrhují možnosti řešení daných situací vedoucích ke kvalitě sociální služby i kvalitě vztahů na pracovišti.

Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 30.04.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: MUDr. Martin Cikhart
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.
Virtuální realita - komunikace v náročných situacích
Datum konání: 20.11.2025
Čas zahájení: 9:00
Lektor: Mgr. Petra Macková
Akreditace: A2024/1555-SP/PC/VP/PP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Sociální služby pro seniory, p.o., Zikova 618/14, 779 00 Olomouc
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člen APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2790 Kč

Praktický nácvik komunikace s využitím virtuální reality a umělé inteligence

  • Prostřednictvím virtuální reality vás přeneseme do situací, které jsou velmi blízko k rozvoji možného konfliktu. AI vyhodnotí vaše odpovědi a vybere adekvátní reakci klienta.
  • Díky praktickému nácviku vás naučíme, jak reagovat na situaci hrozící eskalací v konflikt, a to nejen s klientem, ale i jeho rodinou.
  • Nacvičíte si, jak postupovat ve vyhrocených situacích, co říkat a kdy naopak mlčet.
  • Vzdělávání se mj. opírá o komunikační protokol SPIKES.