Obchodní podmínky
Konference (jednodenní)
- Zaregistrovaný účastník se může odhlásit z konference POUZE zasláním e-mailu na adresu administrativnipracovnik@apsscr.cz.
- Odhlášení z konference bez stornopoplatku lze provést nejpozději 3 pracovní dny před konáním objednané konference. V tomto případě nebude účastnický poplatek účtován.
- V případě zrušení účasti 2 a méně pracovních dnů před konáním konference hradí účastník stornopoplatek ve výši 100 %.
Semináře (dvoudenní)
- Zaregistrovaný účastník se může ze semináře odhlásit POUZE zasláním e-mailu na adresu asistentka@apsscr.cz.
- Odhlášení ze semináře bez stornopoplatku lze provést nejpozději 7. pracovní den před konáním objednaného semináře. V tomto případě nebude účastnický poplatek účtován.
- V případě zrušení účasti 6.–4. pracovní den před realizací semináře hradí účastník stornopoplatek ve výši 50 % z účastnického poplatku.
- V případě nahlášení neúčasti 3 a méně pracovních dní před konáním semináře bude účtován stornopoplatek ve výši 100 %.
Úspěšné zadání přihlášky je potvrzeno automaticky vygenerovaným e-mailem na vyplněnou e-mailovou adresu. Jeho součástí jsou vždy storno podmínky.