Manažerské nástroje v sociálních službách
Manažerské nástroje v sociálních službách pomáhají zlepšovat kvalitu poskytované služby. Momentálně je možné využít 3 manažerské nástroje.
- Indikátory kvality
- Soubor vzorových indikátorů pro měření kvality v organizace
- Benchmarking umožňující anonymní celorepublikové srovnání s ostatními poskytovateli sociálních služeb ve vybraných oblastech
- Dotazník spokojenosti zaměstnanců
- Rozsáhlé a unikátní dotazníkové šetření
- Celkem 7 hlavních okruhů otázek souvisejících se spokojeností vašich zaměstnanců
- Možnost srovnání platů a mezd v sociálních službách na vybraných pracovních pozicích
- Získáte komplexní hodnotící zprávu za vaše zařízení včetně srovnání s poskytovateli sociálních služeb napříč Českou republikou
- Měření rizika výskytu násilí v organizaci
- Jednoduchý nástroj pro předcházení, resp. snižování rizika výskytu násilí, týrání či zanedbávání
- Okamžité vyhodnocení včetně doporučení
Navštivte webové stránky, kde naleznete více informací o jednotlivých manažerských nástrojích.